Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

Δρομολόγιο… “κόλαση”


Ταλαιπωρία, ασφυκτική ζέστη και ένα… άκρως θερμό ταξίδι, είχαν την ατυχία να υποστούν οι επιβάτες μιας αμαξοστοιχίας, που είχε αφετηρία τον σταθμό Θεσσαλονίκης και τελικό προορισμό τον σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες, το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου και ώρα 15:15, το τρένο Intercity της τραινΟΣΕ ξεκίνησε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του. Λίγα λεπτά μετά την επιβίβαση τους, οι επιβάτες του 6ου βαγονιού άρχισαν να αισθάνονται την απώλεια κλιματισμού. Αμέσως αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα και θέλησαν να απευθυνθούν στον ελεγκτή του τρένου. Εκείνος θέλοντας να τους καθησυχάσει, διαβεβαίωσε πως το κλιματιστικό θα ξεκινήσει να λειτουργεί κανονικά, μετά την Κατερίνη.
Αυτό δε συνέβη ποτέ όμως. Τότε ξεκίνησαν εκ νέου παράπονα από τους επιβαίνοντες. Ο ελεγκτής τους ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος της τραινΟΣΕ θα περιμένει να συνομιλήσει μαζί τους, μόλις το δρομολόγιο φτάσει στον τελικό προορισμό του.

Όλα τα βαγόνια του τρένου από την Λάρισα και μετά ήταν γεμάτα, άρα δεν υπήρχε τρόπος μετακίνησης των επιβατών σε άλλο βαγόνι και άλλες θέσεις. γεγονός που δυσκόλευε ακόμα περισσότερο την όλη κατάσταση και ενίσχυε την πιθανότητα ατυχήματος.

Αξίζει να σημειωθεί για να τονιστεί παράλληλα και η κρισιμότητα του ζητήματος, ότι υπήρχε μια γυναίκα με βηματοδότη, η οποία λόγω της υπάρχουσας δυσχερούς κατάστασης, αντιμετώπιζε τον έξτρα κίνδυνο της λιποθυμίας.

Όταν μετά από ατελείωτη ταλαιπωρία,
η αμαξοστοιχία έφτασε στον τερματικό σταθμό, ο προϊστάμενος της τραινΟΣΕ που βρέθηκε εκεί, ήρθε σε επαφή με τους διαμαρτυρόμενους ταξιδιώτες. Προσπαθούσε να τους εξηγήσει ότι δεν γνώριζε για την εν λόγω βλάβη που υπήρχε στον κλιματισμό, καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αμέσως προκλήθηκαν εντονότατες αντιδράσεις από το υπερβολικά ταλαιπωρημένο κοινό, που απαιτούσε να υπάρξει αποζημίωση για το περιστατικό και όλη την έξτρα κούραση που υπέστησαν εξαιτίας αυτού. Ένας από τους επιβάτες μάλιστα κάλεσε την αστυνομία, η οποία παρεβρέθη στο σημείο. Έπειτα από τα μαζικά παράπονα των επιβατών, ο προϊστάμενος της τραινΟΣΕ, τους επέστρεψε το αντίτιμο του εισιτήριου.

Ο
ι καταπονημένοι ταξιδιώτες, νιώθοντας δικαιωμένοι κατά ένα τρόπο τουλάχιστον, έπειτα από την όλη περιπέτεια που είχαν... έφυγαν από το σημείο και επέστρεψαν στα σπίτια και τις δουλειές τους, χωρίς ευτυχώς να υπάρχει κάποιος τραυματίας ανάμεσα τους.

Θεοδόσης Βαδιάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου